Ez most egy rövid blogpost 4 azonnal alkalmazható megrendelési oldal konverziónövelési tippel.

Azért is leszek rövid, hogy maradjon ideje akár most azonnal hozzálátni a megvalósításhoz.

Egyszer már rájöttem, hogy nem mi vagyunk a világ legokosabb emberei, de ez most ismét feltűnt. Ezért lesz rendkívül hasznos Önnek “A Profik így csinálják” videó sorozatunk, amelyben ügyfeleink legklasszabb online marketing technikáit fogom bemutatni.

Rövid videók, pár jól használható technika, és Ön már hozzá is láthat a megvalósításhoz az eredmények azonnali növelése érdekében.

A “konverzióguru” négy vadonatúj megrendelési űrlap tippje…

Most ahelyett, hogy megkérdeztem volna Vicsai Gábort, hogy hogyan csinálna igazán hatékony megrendelési űrlapot, inkább megnéztem, hogyan is csinálja ténylegesen. Gábor legújabb Facebook tréningjének kampányában 4 nagyszerű technikára lettem figyelmes, amiket nem bírtam ki, hogy ne videózzak le az Ön számára.

Íme a videó:

Íme röviden a négy konverziónövelő technika lényege – ahogy én értem

1. Legyen egy jó ajánlata

Nem egy szemkiszúrós 5% kedvezményes béna ajánlat, amit még a leginkább kockázatkerülő anti-befektető is be merne vállalni, hanem valami bevállalós ajánlat.

Ami nekem Gábor ezen ajánlatáról eszembe jutott (részletek a videóban), az az, hogy nem csak az ügyfeleivel, saját magával is jót tett. Ki ne parázna egy új tréning meghirdetésekor, hogy vajon lesz-e elég jelentkező.

Oké, lehet, hogy Gábor nem parázik, de tegyük fel, hogy mégis.

Akkor ezen kezdeti félelmek legjobb ellenszere, ha az induló határidős ajánlattal az ember ad egy jó nagy lendületet a jegyeladásnak, és gyorsan megtölti a terem jelentős részét.

Ezek után már szépen kényelmesen el lehet adogatni normális profittal a többi jegyet. A fix költségeket már úgyis behozta a kezdeti lendület.

2. Pipálós upsell

Ez egy kakukktojás, hiszen valójában nem a konverziót növeli, “csak” a kosárértéket, és ezen keresztül a profitabilitást.

Ezt már sokan sokfelé kivesézték. Amire itt most felfigyeltem, hogy nagyon jó az arány a fő ajánlat és a pipálós upsell értéke között. Kb. 25%-kal növeli a kosárértéket ez az upsell. Egy olyan összeg, amit könnyen kiadok, ha az alap ajánlat megtetszett, de mégis egy alacsonyabb összegen kezdtem el gondolkozni.

Tehát mégiscsak konverziónövelő, ha úgy gondolok rá, hogy egy 25%-kal magasabb ár helyett valamivel olcsóbb áron kezd el gondolkozni a megrendelő, tehát nagyobb valószínűséggel rendel, az extra upsellt pedig igazán nem nehéz bejelölni és kifizetni.

3. A megrendelési folyamat világos kommunikációja

“De hát mindenki rendelt már online, és mindenki pontosan tudja, hogyan zajlik egy online megrendelési folyamat. Minek ezt így a szájukba rágni az embereknek?”

Ó, egyáltalán nem szükséges, csak ha maximális konverziót akar! ?

Lehet, hogy mindenki rendelt már online, de szinte mindenkinek volt már negatív tapasztalata is.

Úgyhogy minél átláthatóbb, hogy mi fog történni, annál könnyebben elhessegeti a megrendelő a kételyeit.

4. Bizalomnövelőkkel körbebástyázott űrlap

Ez itt a kedvencem!

Nézem az űrlapot, és próbálom eldönteni, hogy:

“…most akkor kell ez nekem, vagy nem kell?”

…vagy…

“Mit fogok mondani a főnökömnek/feleségemnek/férjemnek/szüleimnek?”, és hasonlók…

Közben a plafont nézem, meg az ablakon bámulok ki, és persze bámulom a monitort is.

És bármerre nézek – az űrlap mellett, felett és alatt csupa megnyugtató gondolat van.

“Végülis nem lehet semmi bajom. Ezek mindenre gondoltak…”

“Na jó, le van tojva, megrendelem!”

Érti már, miért annyira fontos?

Úgyhogy kívánom Önnek, hogy Ön is használja a fenti négy konverziónövelő technikát összes megrendelési oldalán, és legyen eredményesebb minden egyes kampánya! ?

Ha pedig kérdése vagy hozzászólása van, nyugodtan írja meg a komment részben!

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény