Szeretnél rendszeresen hírlevelezni, de újra és újra kifogysz a témákból? Mutathatok neked három korlátlan témaforrást, amik ráadásul izgalmas témákat fognak szállítani neked?

Ryan Deiss, a DigitalMarketer.com alapítója szerint, ha nem küldesz legalább heti egy hírlevelet a listádra, akkor te a saját bevételed ellensége vagy.

Amikor ezt először hallottam – őszintén szólva – kicsit megsértődtem! De aztán be kellett látnom, hogy igaza van. A nagy kérdés viszont, hogy mikor és hogyan leszel képes napi hajtásban hétről-hétre épkézláb hírlevél ötletekkel előrukkolni?

Mai videómban három olyan ötletforrást mutatok neked, amik több hírlevél témát tudnak szállítani, mint amennyit valaha meg tudsz írni!

Nézzük a részleteket!

Biztos akarsz lenni benne, hogy emailjeid nem csak megírod, de célba is érnek?

Mivel biztos nem azért akarsz “hírleveleket írogatni”, hogy a Gmail és a többi levelezőprogram Spam mappájával közelebbi kapcsolatba kerülj, maradj kérlek a videó végéig, és abba is beavatlak, hogy mi kell ahhoz, hogy az emailjeid célba is érjenek!

Mitől érnek célba a profik marketing emailjei? 🤔

Töltsd le 2021-es naprakész ellenőrzőlistánkat arról a 40 tényezőről, amin múlni fog, hogy mekkora része amortizálódik le a listádnak hétről-hétre

Letöltés »

Honnan tudhatod, hogy ez a 3 ötletforrás működni fog?

Eddig több, mint 3000 marketing-, értékesítési és egyéb automatizált e-mailt írtam, így rengeteg téma folyt át a kezemen. Egy időben nekem is fejtörést okozott, hogy miről írjak (valóban) értékes tartalmat, de mára kialakítottam azt a rutint, hogy csak előveszem ezt a 3 témaforrást, ha végképp kifogytam az ötletekből, és garantáltan hasznos emailt tudok belőlük írni. Érdemes kipróbálnod őket!

Szuper emailekeket írni azonban nem elég – a rendszeresség is fontos a hatékonysághoz. Hadd idézzem Ryan Deisst, a Digital Marketer alapítóját, aki szerint “ha nem küldesz legalább hetente egy e-mailt a listádnak, akkor te nem szereted a pénzt”. Lehet, hogy ez egy kicsit erős megfogalmazás, de ha lefordítom a pénzt eredményre, talán érted a lényeget.

De ne felejtsd, a fentiek csak akkor “hatnak”, ha gondoskodsz emailjeid célba juttatásáról is! Menj végig a 2021-es frissített ellenőrzőlistánk 40 pontján, valósítsd meg a pontokat, és állítsd meg listád folyamatos amortizációját!

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (12 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény